Säkra DITT namns plats på bilen! Secure YOUR NAME'S PLACE on the car!

lördag 2 juni 2012

Så, nu har det varit tyst här ett tag.. så kan det gå. Men inte har drömmen tystnat för det inte. Vi har bara hamnat i konventsvåren med alla konvent vi ska besöka med www.fribergarna.se.
Vi har varit på GothCon, LinCon och inte minst Japanloppisen! Sen ovanpå allt har vi ju faktiskt flyttat, inte mindre än 60 MIL! Från Stockholm till Skåne, Vittsjö. Det krävdes lite arbete, planering och tur, rent ut sagt.

Men iallafall, nu är jag lite mer på banan igen angående Ferrarin och planen utvecklas hela tiden.
Bl.a tänker jag nog ta hjälp av http://www.mobile24.se när det väl blir dags eftersom det är bättre utbud och skalas av rätt rejält på priserna omedelbart.

Men iallafall! Vad som skett i tillgången är iallafall att både LinCon och GothCon genererade 29 kr var i tillskott och ovanpå det har jag sålt en av mina Traderaauktioner för 50 på Ferrarin! :-)

Det rullar på, bannemig.. Det rullar på!

Kom ihåg. VARJE krona är en krona närmare min drömbil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar