Säkra DITT namns plats på bilen! Secure YOUR NAME'S PLACE on the car!

fredag 2 juli 2010

Det fortsätter. Continuation!

Sådå, idag har jag tagit reda på att Tradera inte tillåter auktioner i form av vad jag hade tänkt mig, såsom att köpa sin plats på bilen genom auktion.

Dock tillåter eBay det genom deras Classified Ads, så där skall det knåpas ihop imorgon! :-D

Än så länge är det TVÅ personer som donerat och sammanlagt 70 kr kommit in! :-D

Ja, just det! Gjorde mitt första försök till puffning idag i media och skickade in till P3 om min blogg! Tror inte de läste upp det, men ett frö kan ha såtts.

--------------------------

Today was an active day regarding my dream.
Our swedish eBay-branch www.tradera.com do NOT allow auctions regarding my idea about selling a spot on my car to you happy people, although the guy at support I talked to thought it was really funny and wished my good luck!

But eBay do! Well, as a Classified Ad, not as an auction! So tomorrow I will compose it and put it out there!
And I did my first try in putting out in media by texting in to the national radio morning show on channel three and leaving this adress. We'll see if it leads anywhere. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar