Säkra DITT namns plats på bilen! Secure YOUR NAME'S PLACE on the car!

söndag 4 juli 2010

Man måste ju kunna hantera den oxå. It's not just about owning, I need to drive it too!

Det slog mig att när jag väl skaffar min Ferrari så vill jag ju gärna inte göra en "tjock-steffe".. Vill ju gärna kunna hantera kärran både på och av bana, det är ju aningen mer kraft än en Nissan Almera.

Därför registerade jag mig idag på ett forum kallat rejsa.nu som verkar riktigt vettigt. Av, med, för rejsing-galningar.

rejsa.nu - Det är kul när det svänger!

Få se vad man kan lära sig där.
Ett pyttelitet första steg inom det säkrades idag när jag bokade min liveit-box jag fick as älsklingen i Julklapp, Gokart F1-tävlingen. 28 Augusti ska här köras gokart så gummit stänker!

--------------------------------------------------

Well, owning a supercar is more than just driving in a straight line! Me not wanting to do a "Ferrari Guy"/"Fat Steven"-move, the swede suspected of maffiamethods and CRASHING HIS ENZO all over a highway, I figured I'd better start learning to race-drive!

A nice swedish forum turned out to be www.rejsa.nu.
Let's see what I can learn, and where I can find my first school.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar