Säkra DITT namns plats på bilen! Secure YOUR NAME'S PLACE on the car!

tisdag 13 juli 2010

Ojojoj, publiceras kanske snart! :-D I might get in the prints!

Så då!
Nu har jag lut på att få komma in i en notis i en av Sveriges mest välkända biltidningar! :-D
Vill inte avslöja något ännu, då inget är hugget i sten, men kontakten har varit intresserad!

Flera personer i min omgivning har oxå haft attityden "Jag skänker pengar om du lyckas med detta.." UNGEFÄR LIKA SMART SOM "JAG TAR PÅ MIG BÄLTET FÖRST NÄR JAG KROCKAR".

Kom IGEN NU!! Det är ju donationer jag behöver FÖRST för att lyckas, jag kan ju liksom inte skaffa bilen för pengar jag inte har och SEDAN "kräva" er på pengar!


TIO SPÄNN, är det för mycket att begära, va va vaaaa?!?! ;-)

Ooh, ska förresten uppdatera med nån manuell inforuta om hur många som gett o vad för något. :-)

-------------------------------------------------------
I now have a big chance of actually getting published in one of Swedens largest motoring magazines!
The contact has been very positive and I have been promised a fair try to get it into print!
I sincerely hope so, it would be cool to get som extra attention!

On another note, several people in my vicinity has gotten the attitude "It's really fun what you're doing, I promise to donate if you actually get this going.."

Uhm, 'scuse me? Isn't that like saying "Yeah, I'll put my seatbelt on, WHEN I CRASHED ALREADY!..."
Come OOOOOON, I need the donations BEFORE I am able to get the car, right.. That's how this deal works! ;-)

Ooh, will be adding a thingamajigg on the side here telling how much money and donations been done. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar