Säkra DITT namns plats på bilen! Secure YOUR NAME'S PLACE on the car!

fredag 9 juli 2010

Spreading the word! Låta ryktet gå!

Nu har jag tagit mina första kontakter utanför de egna annonserna jag skapat.
Det enda tråkiga är att det är Fredag, vilket betyder att till all förmodan måste jag vänta till Måndag innan man får första svaren i form av "Skämtar du?" eller "Tack, men nej tack.." ;-)

Kom ihåg att hjälpa mig sprida detta så gott ni kan! :-D
Kom ihåg att SKÄNKA!

-----------------------------------------------------------------

Well, today I shot of the first emails to different publishers. Let's see what this can bring.
I donät like that I probably have to wait over the weekend before I get any answers, no matter what they may be. :-P

Remember to help me spread this link, and remember to DONATE!! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar